Podanie do Generala

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Podanie do Generala

Pisanie by Exagee on Sob Lip 22, 2017 9:30 pm

Podanie [Nick] : Exagee i Waxot [Rasa] : Troll Mage i Troll Mage

O Sobie: Jestesmy bracmi dlatego piszemy za dwoch Xd, ogolnie spoko ludzie bardzo lubiacy hip-hop ha Very Happy

Imię:Marcin i Adam
Dni i godziny dostępności: Calymi dniami po 8 godzinach ciezkiej pracy Smile
Staż w grze (rozpisz się co biłeś, gdzie, z kim): Ja gram od polroku i moje osiagniecie to Kara i grull a mlody nakurwia 9 lat wiec cos tam osiagnal

O postaci:

Nick:Exagee i Waxot
Rola (DPS/HEAL/TANK):DPS i DPS plus mlody ma heala
Profesje (kiedy ewentualniemasz zamiar je zmienić?):Fire na pelnej pizdzie Very Happy, ja nie zamierzam zmieniac a mlody nakurwi healem czesto
Screen wyboru postaci (z widocznymi nickami wszystkich postaci): http://imgur.com/a/fxHhj
Screen z Twojego UI raidowego:nie posiadam aktualnie a mlody raidowal Razz
Link do armory postaci:To jestem ja http://armory.wargate-project.org/character-sheet.xml?r=WarGate&n=Exagee     / a to moj brat : http://armory.wargate-project.org/character-sheet.xml?r=WarGate&n=Waxot

Statystyki postaci:Mamy po 700 damage i rosniemy w sile:p i na healu mlody ma ponad 1,1 Bonus heala
Czy posiadasz attu na SSC i TK ?: Nie posiadamy potrzebujemy osob do skonczenia questow
Jeśli posiadasz, to pokrótce opisz swoje alty na 70 lvl (nick/rola):

Ogólnie:

Twoja poprzednia gildia, oraz powód z jakiego ją opuściłeś: Disapered
Czy kogoś znasz z AIE:Nie ;/
Co zachęciło Cię, aby złożyć do nas podanie?: Wiara gry i poped do dlaszej przyszlosci Very Happy
Czy posiadasz mikrofon i z niego korzystasz?: Posiadamy i korzystamy i rozmawaimy na skype caly czas Very Happy ale Team speak tez posiadamy